BRICK RACE
Time to race! In BRICK RACE, quickly turn left or right to dodge traffic and collect a high score! Easy pick-up-and-play action that everyone can enjoy. Endless fun on the go! Grab a high score, then share it on Miiverse with the community to see how it stacks up.