Hit Ninja
In this arcade game, your task is to hit all the targets with your shuriken. Beat the target score on every level and become a ninja legend! Enjoy the intuitive and fun launch mechanic which becomes more challenging at higher levels! The colourful 3D graphics and the Japan-inspired setting are waiting for you!