Hyperlight EX
Hyperlight EX is a high-intensity arcade action game in which you control a spaceship that fights against hordes of evil alien monsters in a virtual cosmic environment. Your spaceship has a special capability – it can travel at Faster-Than-Light speeds (F.T.L.), becoming the ultimate weapon.
By colliding with enemies in this state, the ship can instantly destroy everything it touches! In the game, there are also plenty of other bonuses, weapons and entities that can help you overcome the many difficulties you’ll be facing, including the battles against the terrific final bosses that await you in the dark side of the universe!