Infinite Golf
In this calming golf game, you can try two different modes. In Arcade Mode, you have three balls for each hole. If you run out of balls, your game is over. Try to beat your high score! In Endless Mode, you don't have to worry about losing or winning. Just enjoy the calm atmosphere!