Physical Contact: Picture Place
This time, it’s a Sudoku-style puzzle game with a lot of support functions. Although Sudoku is originally a game for one person, we have prepared a two-player mode. Various items can be purchased with coins when cleared.
Even if you only have a little time while on the move, or you’re going out, you can enjoy this game with friends.