RTO 2
RTO 2 is a side-scrolling first-person shooter with elements from the survival horror genre.
Take control of a six-man team through four episodes and do your best to survive and complete your mission.
RTO 2 features randomly-generated levels and permadeath. It will pitch you up against hordes of enemies and test your survival skills.