Runbow Pocket
Runbow Pocket is a fast, frantic game where you can conquer over 145 levels in Adventure and The Bowhemoth, or go head to head in Run, Arena, and King of the Hill online*.
The world changes with each swipe of colour, so you'll have to stay on your toes as platforms and obstacles disappear.