101 Pony Pets 3D
What's even more fun than a puppy for a pet? Your very own pony! With 101 Pony Pets 3D, you can have a pony friend to care for, teach, play with and love. Choose from over 101 entertaining ponies – or simply adopt them all!
Play a game of fetch in the park or teach your pony to dance, jump and fly. Reward your pet with a treat after each trick! Enter your pony into pet shows to earn toys, food, clothing and furniture, then dress them up with hats, glasses, shirts and more. Watch your pony up close and personal, as you zoom in, zoom out, tilt and rotate in real 3D. Enjoy fun minigames as you take your pony to the vet for checkups, give it a bath, romp in the yard and more.
You'll never be bored with over 101 pony friends to groom, pamper, play with and love!