3D Galaxy Force II
Halcyon, ruler of the invading Fourth Empire, has marked Junos as his final target in a galaxy wide campaign for dominance.
Sending the bulk of his forces, he attacks with a single purpose – to eliminate all lifeforms in the system in order to build the seat of his power on the ashes of each of its five planets. As the star pilot of the governing Space Federation, it's up to you to strap yourself into your TRY-X and turn the tables on Halcyon.