3D Streets of Rage
In the grips of a vicious crime syndicate, this once peaceful city has become a centre of violence and mayhem.
In addition to its all-new 3D presentation, 3D Streets of Rage also features local multiplayer and a Single Hit KO mode to help you power through the city's crime.