3D Super Hang-On
Tour through 48 challenging tracks on four continents. Discover the rush of true arcade gameplay as you blaze through checkpoints in a race to beat the clock and your competitors. Experience the thrill of street bike racing and earn your place at the top of the scoreboards in this must-have classic.
In addition to its all-new 3D presentation, 3D Super Hang-On also features Tilt Controls and a Moving Cabinet mode!