3D Thunder Blade
3D Thunder Blade is a recreation of a one-of-a-kind combat game, originally released in 1987, and now remastered for Nintendo 3DS family systems. In 3D Thunder Blade, players control a helicopter and use guns and missiles to destroy enemy vehicles while flying between buildings, through caves, and into enemy bases. The remastered version boasts stereoscopic 3D visuals and adds a host of new features.
Some of the additional features include: motion controls, adjustable difficulty settings, Circle Pad Pro support, and a load of options that recreate the look and feel of the original arcade machine. Replay saving and stage select are also available!
3D Thunder Blade also introduces brand new remixes of the original in-game music that can be toggled ‘on’ and ‘off’, and an unlockable Special Mode with updated gameplay, new enemies, and a more powerful fighter.