Banana Bliss: Jungle Puzzles
Discover the dense jungle trails with Morris the monkey and gather all the scattered hearts on Paradise Island for his beloved sweetheart Molly. Swing, run and climb through the jungle canopy, bypassing and destroying dangerous critters from spiked urchins to poisonous snails that will try to get in your way! Locate hidden bananas in each level to unlock bonus levels and with every banana revealed you can save your play and watch it back with the built-in replay function, Playback!