Rediscover a timeless amusement arcade classic with Air Hockey!
Rise to 20 challenges against tougher and tougher opponents in Adventure mode to become an Air Hockey pro.
Aim straight to get around the obstacles and joker penguins crossing the rink, and score the winning goal!