These crafty cottontails come in all shapes and sizes. Some of them can even fly, so you'll need every weapon in your armoury to deal with this barbarous band of bitter bunnies. How they became evil, where they came from and who taught them to fly remains a mystery. But there's no time to ponder these rabbit riddles, just grab your favourite weapon and...Blast 'Em Bunnies!
You can also jump into new arenas or customise the bunnies' looks with purchasable add-on content.