Butterfly: Inchworm Animation II
A full-featured animation studio in your hand. Butterfly: Inchworm Animation II – let your imagination take flight!
After five years, Inchworm Animation has emerged from its cocoon! Flat Black Films is proud to present Butterfly: Inchworm Animation II, a full-featured handheld animation studio designed exclusively for Nintendo 3DS family systems.