LEVEL-5 and Yasumi Matsuno have brought together the industry's most venerated creators in the world of RPGs to take up the challenge and lend their support to the production of CRIMSON SHROUD.
Follow the tale of a young "Chaser" named Giauque, as he and his team find themselves drawn into the mystery of the Original Gift, the Crimson Shroud. A bold new adventure awaits!