Collide-a-Ball
A red and blue ball start from different places in the stage. Position and rotate objects such as slopes and acceleration panels to prepare the path for the balls to travel so they meet at the goal flag at the same time.
Once you've set the scene, hit Start to trigger the two balls rolling. Can you make the two balls collide at the goal flag at the same time?