Comic Workshop 2
Comic Workshop 2 brings you extra comfort and new functions to make even more amazing drawings! Set up your most comfortable configuration with the new button-mapping interface. Thanks to an improved response time, drawing feels more natural!
New Gradation and Saturated Linework tools add great effects to your drawings! An improved Text tool, and many more Stickers and Roller Stamps in full colour are available, plus there is a Clipboard to copy and paste between pages, a grid for precise drawings, a colour-lock option, and much more!