Conveni Dream is a game that simulates running a shop. You are the new owner of a convenience store, and your target is to import goods for selling in order to expand the store.
Attract more customers by placing your best goods and earn money and EXP to level up your store to an awesome shop.
When the shop level is raised, the available activities are increased and more items can be placed. Step up to build your own specific convenience store!