Dementium Remastered
Rebuilt from the ground up to take advantage of Nintendo 3DS, Dementium Remastered delivers a new and improved atmospheric first-person survival horror experience with enhanced graphics, refined gameplay, high-quality audio and immersive control options.
Dementium Remastered tells the tale of a man who awakens to find himself alone in a mysterious, derelict hospital that is frozen in time. Confronted by terrifying monsters that wander the halls, a series of challenging puzzles and a cast of peculiar characters, he must face his deepest fears, unlock the mysteries of the hospital and escape with his life.
This remastered title features new difficulty settings, including Demented mode - designed for hardcore fans of the series!