Football Up Online
Football Up Online is a comical football game that allows you total control over of your team players. Control the ball, dribble, and shoot to confuse the goalkeeper and score a goal!
Now you can take on with your friends and other players from around the world thanks to the new online multiplayer mode. Become a soccer master and make your rival defenders tremble! Each country has its national team. You can also create your own team with the in-game editor: give it the name you like, choose its equipment and, most importantly, play with your Mii!