Enjoy the fast-paced action of a top-down racing game, but with a twist – all of the parts you use to make your car are dispensed by Capsule Machines!
When you start racing, you won't have the greatest car, but as you progress and gain access to better Capsule Machines, your car will become the envy of the racing world. You're free to customise your car any way you like, so try to make the ultimate, unbeatable car! You can even combine parts to raise their stats!
Both screens are used together when you race, so the tracks will appear huge on your Nintendo 3DS family system! Compete on 12 different tracks, race in Grand Prix races, and compete in six different racing grades!
There are six grades of Capsule Machines, and even more special Capsule Machines you can unlock. In addition, you can use StreetPass to race against other players and receive new parts.