Gunslugs is a fast-paced run-and-jump game with procedurally generated levels and rogue-like elements. You get one life, and the only way you can extend that is by running into the voodoo priest who sells 'continue' statues.
Unlock the roster of Gunslugs heroes as you go, and use them to make your way to the final boss.