Halloween: Trick or Treat 2 is a hidden object game filled with lots of puzzles and minigames. There's a shopping mall, witch's house, Halloween fairground, pirate ship and much more. The guys go trick or treating and see pumpkins and skeletons, witches, bats and ghosts all over the place. At the Halloween fair they ride bumper cars, the ghost train and visit Dracula’s amazing castle before been captured by pirates.
Halloween: Trick or Treat 2 will suit players of all ages. A new skill game gives you points based on your reaction time, and there's a high score table to show your skills to your family and friends.