Heavy Fire: Black Arms 3D
Deep within the overgrown jungles of South America, a group of highly-trained US marines heads out for its latest secret mission: to take down the largest international arms trafficking cartel known as Fuerza de Voluntad. Your soldier, Will is one of the experienced marines ready to charge through the treacherous jungle environment in this long-standing heated war.