Heavy Fire: Special Operations 3D
Gear up and join an elite Special Forces unit in Heavy Fire: Special Operations 3D, an arcade-style on-rails shooter for Nintendo 3DS. Choose from three character profiles, each with unique attributes, and use a combination of brains and brawn (but mostly brawn) to blast your way through a variety of dangerous ground- and air-based stages.
If you’re really feeling trigger-happy, you can earn additional points by blowing up the environment. Each victory sees your rank rise, earning you increasingly powerful and upgradeable weapons.
You’ll need superior reflexes and a never-say-die spirit to restore peace. When the smoke clears, will you be a Special Operations legend?