Control Japan's Tokyo Narita Airport in I am an air traffic controller AIRPORT HERO NARITA, where many flights from around the world come and go every day.
With the terminal placed between two runways, taxiing takes a long time in this airport and thus ground control can be tricky. You will need to pay attention to not only air control, but also to the position and movement of taxiing aeroplanes. Anticipate well to control the aircraft successfully.