Now with five different passenger trains to drive!
Drive the Ohmi Railway, the oldest existing private railway in Shiga prefecture!
Locals call it the "Gacha-kon train", from the sound of the when train rumbling over the railroad tracks.
The Ohmi Railway is a long distance railway split into four sections that connects the east side of Biwako lake from north to south.
You will drive the main line, which is the 47.7km from Maibara station to Kibukawa station.
On the wayside, there are many tourist spots and historic sites such as Hikonejyo.
You will feel like a traveler while driving past those spots in Ohmi's townscape and the countryside.