The game is set on the Eizan Electric Railway which travels around Japan’s ancient capital, Kyoto. The scenery from the driver’s point of view is reproduced in 3D. You will enjoy driving a 900-type “Kirara” on your railway journey from the suburban Demachiyanagi Station to the mountainous Kurama Station.
You will pass through the popular tourist spot the Momiji no Tonneru (tunnel) where the branches of the maple trees overlap to create a tunnel of bright autumn colours.
Both Day and Night Modes are available, so you can enjoy the various atmospheres as you drive.
By getting high scores in the game, you can see information about the many tourist spots along the track such as the Shimogamo-jinja Shrine and the Kifune-jinja Shrine, and feel like you’re actually visiting Kyoto.