Japanese Rail Sim 3D Monorail Trip to Okinawa
This game is set on the Yui Rail, a railway located at the southernmost point of Japan amidst the tropical atmosphere of the Okinawa prefecture. The monorail travels along a grand total of 12.9 kilometres of railway.
The Yui Rail runs entirely on an elevated railway! From a height of 20 metres from the ground, you can look out the window and feel like you are taking a walk above the city.
Night Mode is also included. Changing from Day Mode, enjoy the peaceful glittering lights of the city at night.