Johnny Dynamite
Enter Johnny! Grab your jetpack and trusty sticks of dynamite and thrust your way through 60 stages of explosive action! But be quick…failing to defuse the explosives within the time limit will cause a chain reaction!
Dodge or destroy Osmium’s abominations, zip through portals and navigate past spikes, mines and laser gates.