Johnny Kung Fu is an old school action game that mixes the old with the new! Johnny Kung Fu puts you into the Kung Fu garb of a seemingly everyday man called Johnny.
The local organised crime group, the Mr. Wang Gang (led by a mysterious man known as Mr. Wang) seems to have a bone to pick with Johnny and has captured his girlfriend, Paula. Knowing that an ambush awaits him, Johnny chases the kidnappers into one of Mr. Wang’s hideout towers regardless.