Justice Chronicles is an RPG where a young knight must fight through the darkness that lurks in history!
Kline, a novice High Beast Knight, is sent on reconnaissance into Laft, the Earth-Depths, where he comes across Alia, a Battle Maiden who has suffered terrible injuries. In order to help her, he forms a partnership with the God of Death, Rooselevy. Alia lives, but, in return, the young knight must give up his life.
In a world on the brink of war, the newly-acquainted duo must fight destiny itself in order to save the world from the ever-creeping darkness that is threatening to consume everything, and once and for all restore the balance of the world.
The game features a rich storyline mixed with a large variety of characters and enemies, as well as many more intriguing features, such as powerful meteorites that grow with the character, animated turn-based battles, a large quantity of side quests, material collection, weapon crafting, and beautiful 8-bit dot artwork. Justice Chronicles captures the essence of a true role-playing game!