Mahjong 3D – Essentials
Do you love mahjong, but don’t want to be part of the thrilling campaign in Mahjong 3D – Warriors of the Emperor? Then Mahjong 3D – Essentials is just what you’re looking for! Fast and exciting fun guaranteed!
Dive into an exotic world and experience the famous Chinese board game in breathtaking 3D! Be enchanted and enthralled by the beautiful backgrounds that make this Mahjong game a very special experience.
With Mahjong 3D – Essentials, you get fast and exciting brainteasers – 70 levels in three degrees of difficulty: easy, medium, and hard. Build your own puzzles with the level editor for endless fun!