Mahjong Mysteries - Ancient Athena
Accompany a famous adventurer on his most mysterious mission yet - the one that will change everything! Follow the trail of ancient heroes, past the Oracle of Delphi and the Theatre of Dionysus to experience the mystery of the Gods of Olympus! Discover the treasures of this once magnificent culture, but don't let your guard down... you're not alone!
Only by correctly combining the symbols will you complete all 300 Mahjong levels. Play in Adventure Mode, choose your favourite board in classic Mahjong or try one of 10 variations. Enjoy the mystic atmosphere!