The coolest electric guitar in your pocket!
Transform your Nintendo 3DS into an electric guitar, and your stylus into a pick. Be amazed at how easy it is to play your favourite songs, even if music isn't your thing!
Aside from the 950+ chord catalogue that you can see and hear, and a realistic sound, you also have three pedal effects: Distortion, Flanger and Delay, a special screen for melodies, and 32 chord shortcuts.