In a distant land, there lies a mysterious palace known as Laroche Palace. Sophia, a young lady, is trapped in her bedroom within this beautiful palace. She has no memory of who she is, where she is or how she came to be there.
Discover why everyone has been cast into a magical slumber and the truth behind the mysterious Heart of the Palace.