NINJA SMASHER!
Ninja dashing! Ninja jumping! Ninja slashing! Get ready for some excitement with this fast-paced action game, filled with the type of exhilarating energy that only ninja possess. From katanas to throwing knives and ninjutsu, you must master your ninja skills in order to save the kidnapped princess!