NightSky is an action-puzzle game that offers an ambient gameplay experience unlike any other on Nintendo 3DS, with cerebral challenges that fill uniquely designed picturesque worlds.
An intuitive experience suitable for both casual and mainstream gamers, NightSky also offers a formidable challenge for hardcore players through an unlockable Alternative mode. The original soundtrack by experimental jazz musician Chris Schlarb will further heighten the surreal 3D experience.