End of Nintendo Video service on Nintendo 3DS
As of Monday 31st March 2014, the Nintendo Video service for Nintendo 3DS will be ending. This service started on Wednesday 13th July 2011 and allowed the viewing of 3D videos offered by Nintendo and its partners.
Nintendo Video allows you to receive assorted kinds of exciting 3D video content via SpotPass without lifting a finger!
With a broad range of 2D and 3D videos available, such as movie trailers, sports clips, music videos, cartoons and more, there is sure to be content to appeal to everyone!
When you have access to a wireless Internet connection, you will automatically receive videos which will be saved for a limited time on your Nintendo 3DS system. You can watch the videos repeatedly, until they are replaced by new content.
Your Nintendo 3DS can also receive SpotPass data, including content for Nintendo Video, automatically from thousands of supported public Wi-Fi access points across Europe.
The images are sample screenshots. The actual Nintendo Video content varies over time and per territory.