Noah's Cradle
There are no longer any people who remember living on the old planet. However, its name has been passed down amongst the thousands of people sent into space on a ship to avoid the extinction of the human race. Likening it to the one from the legend of the Great Flood that destroyed Earth, people began referring to this ship as Noah's Cradle.
One such Cradle struggled along until it reached a large gas planet. Confirmed within the planet's atmosphere were gigantic creatures that ranged from several hundred to several thousand kilometres in length. The harsh atmosphere wasn't the only thing that stood in the Cradle's way as it descended into the atmosphere. The Cradle was under attack. Thus, the battle began.