PICROSS e5
Picross is a 'Picture Crossword Puzzle Game' where numbers act as hints to complete images. The fifth game in the Picross e series, with a Navigation Feature!
Featuring Micross, Mega Picross and 20×15 Picross, all three modes from the previous game.