PICROSS e6
The sixth game in the Picross e series, with a Navigation Feature! New to this title, each puzzle can be played in either Picross or Mega Picross mode!
Enjoy over 300 puzzles, including special puzzles. You can also choose the fill animation for the puzzle screen.