Painting Workshop
Sparkling with tools, Painting Workshop gives you the opportunity to have fun while creating wonderful drawings and paintings on Nintendo 3DS and 2DS!
Painting Workshop is easy to use for youngsters too. Draw simple doodles and scribbles and have fun using full colour stickers and other pattern tools.
Use a photo or image as background for your canvas and edit it – or just add some funny decorations!