Parascientific Escape - Crossing at the Farthest Horizon
The fusion of a puzzle solving escape game and a command selection adventure game – Parascientific Escape series Vol.3 is here!
Choose from two previous protagonists, Kyosuke Ayana and Hitomi Akeneno, follow their separate stories on the stage of Latoua City, and escape from three prisoned rooms!
Months after the luxury cruise ship explosion case, the girl with two psychic powers, Hitomi Akeneno, is engaged in saving people with the psychic research facility, ZENA, but is struggling to strengthen her abilities.
At the same time, the detective with an artificial arm that has the ability to change the past, Kyosuke Ayana, has just received information that Ritsu Kamiji, the person concerned with the criminal case in Camellia Hills, might cause trouble in the small country of Eastern Europe, Witsarock. To stop the potential disaster, he sets out for Witsarock.