Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
Defend the innocent and save the day! Experience the original trilogy like never before in clear, high-resolution re-drawn graphics and immersive 3D visuals optimised for Nintendo 3DS.
Join rookie lawyer Phoenix Wright through the early years of his career in his quest to find the truth behind all of the classic cases! Prepare for intense courtroom showdowns by investigating crime scenes, collecting evidence, and questioning witnesses. Use evidence and the testimonies of witnesses to your advantage as you battle for the innocence of your client.