Pick-A-Gem
Pick-A-Gem is a match-3 puzzle game. You have a limited time to collect as many gems as possible by tapping them on the bottom screen and creating chains of the same colour.
With each game played, your Experience Level increases. Thanks to this you get access to new features such as bombs, dynamite, higher multipliers, coins, chests or even Frenzy Mode! With a higher level of experience you can also earn more points.