Ping Pong Trick Shot
Test your ball-throwing skills across a variety of challenges as you attempt to throw a ball into a cup on the other side of the screen.
Use the Circle Pad or stylus to fling a ball at just the right trajectory and power to make it land inside the cup. Use items such as warp holes, trampolines and moving platforms to overcome seemingly impossible levels. Challenge your throwing skills across four game modes – Score Attack, Mission Mode, Challenge Mode and Time Attack.