Planet Crashers
“Reports indicate an unknown evil has emerged from the darkest corner of the galaxy, with plans to snuff out the sun. The Academy is putting you on the job. Journey to the other side of the galaxy, and prevent the unimaginable from happening.” Are you ready to take on the adventure of a lifetime?